Zmena myslenia

Domov Fórum Som hráč a hľadám pomoc Zmena myslenia

Táto téma obsahuje 0 odpovede, má 1 hlas, a bola naposledy aktualizovaná používateľom  Urcha Pred 6 rokmi, 11 mesiacmi.

Zobrazuje sa 1 príspevok (z celkového počtu 1)
  • Autor
    Príspevkov
  • #3997

    Urcha
    Účastník (Participant)

    Dobrý deň
    Mám 19 rokov, študujem na vysokej škole a začal som si uvedomovať svoje problémy s automatmi. Začalo to nevinne hodením pár centov s priateľmi asi pred rokom a pol keď sme chceli ísť ešte na pivo, ale všetko už bolo zatvorené okrem herne. Postupne sa to vyšplhalo až do takých situácii, že hrám sám keď som triezvy viem si povedať dosť a odísť naopak keď som opitý hrám až dokým nevyhrám väčšiu sumu alebo neprehrám úplne všetko (aj 200E). Zatiaľ mám asi “šťastie” lebo celkovo nebudem vo veľkom mínuse možno dokonca som aj viac vyhral (nemám to presne zrátané). Ale to nie je šťastie, naopak ľutujem ten deň kedy som tam hodil prvé peniaze. Spôsobuje mi to veľké starosti a bezmocnosť keď nedokážem sám seba zastaviť. Snažím sa o tom ľuďom hovoriť čo najmenej. Teraz je doba kedy si treba povedať dosť a skončiť s tým, ale tie myšlienky ma stále prenasledujú, že vyhrám. Najhoršie na tom je, že tie peniaze z výhry ani nepotrebujem, netrpím núdzou o peniaze. Hranie sa opakuje v takých fázach vydržím aj niekoľko mesiacov nehrať keď si na to dávam pozor. Potom príde situácia väčšinou pod veľkým množstvom alkoholu a trvá to aj dlhšiu dobu aj keď vytriezviem lebo myšlienky na to sú moc silné. Trvá to väčšinou až kým si to niekto nevšimne potom prestanem a drží mi to až do kým to zas celé neutíchne a nepoviem si, že už som to dlho vydržal, že keď tam hodím pár centov nič sa nestane. S alkoholom prestať neviem a nechcem, ale v herniach nikdy nepijem!. Ja tam už nesmiem nikdy vkročiť, nikdy zo mňa nebude len “rekreačný hráč” už. Skúšal som to veľa krát, že s kamarátom hodíme euro a pôjdeme domov. Tak sa aj stalo, ale ja som sa neskôr vrátil. Musím sa od týchto mie